platax

julen har varit, och nu kommer nyår

Kategori: Allmänt

Jajamen, julen har varit och det har varit både bra och stressigt.
Det bra är att det har varit så trevligt att träffa alla och ge alla julklappar och få fina julklappar, tackar alla så mycket. Jätte nöjd med allt!
Det mindre bra är ju stressen, vi åkte till 4 platser på julen, man hann ju nästan inte slappna av kändes det som.

-

Och på måndag är det ju nyår, men det blir att jobba, börjar klockan 7 dagen efter nyår också. :/ kommer jag ens orka vara uppe till 12? vill ju typ gå och sova vid 10. Men det går ju inte. :P
Så vi får se hur man ska göra, det går ju inte heller att sova middag, för jobbar ju till typ halv 5 eller vad det var på själva nyår. och sen jobbar jag till 22.15 på söndagen, så får ju inte så mycket sömn ändå. så lär ju vara död på tisdagen. haha.
Men kanske får testa berocca, eller hur det stavas? det som går/gick på reklamen. Då kanske jag orkar dagen efter.
Det borde jag klara tycker jag. Några timmar mindre har ju inte skadats.
Men det visar sig som sagt. Är ju några dagar kvar.

Sen börjar det nya året, mycket ska göras, jobbsökes, göra klart körkortet och massa till. Inget nyårslöfte har jag inte, det är nog för att jag inte klarar av att hålla det. haha.


Nu ska jag se på tv, tänkte bara skriva av mig lite under reklamen. :)
Tjaaadå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: