platax

host host!

Kategori: Allmänt

Usch för att vara sjuk, eller febern är borta. Nu är det bara förkylning kvar, och den lär väl sitta ett tag. :/ Hoppas den inte är kvar länge iaf. Det känns som det är grej på grej. :P först gjorde illa mig i revbenen sen när det börjar bli bra, då blir man sjuk. haha.

Det har varit sååå tråkigt att bara ligga i soffan eller sängen och inte kan göra något. Jag kan nog säga att jag gillar att ligga i soffan, men det är ju bara när jag Vill, inte när jag "måste" :P

-

Har även beställt lite grejer. :$ så farligt att sitta och titta på sidor. haha.
Har beställt BHar, det paketet kom idag, ska hämta ut det sen. :)
Och har förut beställt från HM, lite saker till hemmet, som handdukar och dukar och så. :P Men det är redan uthämtat, men badrumsmattan ska hämtas ut idag, det skickades inte i samma paket.
Sen väntar jag Fortfarande (beställde den 5/3) på tyg som jag beställde, det står att den väntar på sin leverantör, kan ta upp till 14 dagar, blä! Hoppas snart.
Sen har jag beställt skor och ett par röd/vinröda byxor. :P Hoppas att allt blir som jag vill ha det.
Men Sen får jag sätta stopp. Kan ju inte beställa hur mycket som helst. haha. Även om det är billigt. Jaja.


Nu har jag inte så mycket att säga, börjar tänka att jag borde börja lägga upp bilder. :P Men är så dålig på att fota och sen ännu sämre på att lägga in i datorn. haha.
Hejsan svejsan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: