platax

nytt

Kategori: Allmänt

förra och denna måna. har vi köpt mycket till lägenheten och en ny mobil till mig, och jag är mycket nöjd. Eftersom jag inte vill bo kvar i denna lägenhet så får man göra det bästa av det och se till att man trivs tills dess. :)

Och mobilen är köpt för att jag känner att man kan inte vara utan android. Hehe
Så nu har jag en sådan, och jag kan ha alla appar jag vill ha. :D
Hade även köpt tyg för att sy gardiner till vardagsrummet. Och de är klara, och känns bra. Niklas gillar dem. :)


Just ja, har även har lite otur. Akvariet krånglade. Jag vaknade och gick upp. Gick in i vardagsrummet. Då ser jag att jag är blött på golvet. Hoppades på ett sätt att katten hade kissat. :P men nej, ser att det är blött länga väggen. Får panik för jag gick ju upp tidigt (runt 5) för jag skulle ju jobba. :O så jag började lägga handdukar på det blöta. Tömma fiskarna och la de i en hink och la dem i garderoben så katten inte har ner dem. Sen var det bara att tömma vatten från akvariet. Sen ställa akvariet mitt på golvet och kolla vart det läcker.. men hittar ej vart det kommer ifrån. Men det såg bra ut sålänge.
Gick till jobbet ändå, men kände oro ändå. Jag slutade klockan 12. Så jag tog med mamma hem så vi kollade ihop. Men vi såg ingen läcka. Vi kom fram till att det måste ha varit den nya pumpen.
Blä! Men nu har vi akvarie igen. Haha. Men den pumpen vi hade är borta iaf, och nu verkar allt bra. :)

Nu ska jag sätta på kaffe, börjar få lite ont i fingrarna, tar ju lite extra lång tid att skriva på mobilen än på datorn. :) Hej svejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: