platax

Håller tummarna

Kategori: Allmänt

Det gör jag allt, har intresseanmält på 2 lägenheter, en på norr och en på slagsta. :) Det står ej när de "går ut i datum" så man får väl bara hålla koll om de hör av sig, men det lär väl vara andra som ligger före, men hoppas inte. ;]

Det är vänner som har flyttat och så, man blir så avundsjuk, för jag har velat länge flyttat från denna lägenhet. Det är så kul att få börja om och få rensa och ja.. allt. Eller förutom flyttstädningen och själva flytten då man bär allt är kanske inte det roligaste. :P

Men denna lägenhet är inte fin. :( iofs så tackade vi nej till vardagsrummet att de skulle göra om, men de är annat som man inte är nöjd med. Men men, kanske bara är jag som är kräsen. :P
Man har ju en bild på hur man vill ha det.


Idag känner jag att jag har träningsvärk i armarna. :P Fick bära på Alice nästan hela dagen igår. hehe. Hon är söt. :) men just på bussen då det inte finns några platser så ska hon komma upp i famnen på mig och så somnar hon. :O då står man där och håller henne i ena armen och den andra på ett räcke. haha.
Sen kallar hon mig "Momo". :O:O är jag inte lite ung för att vara mormor? :P hahaha.


Aja, nu tillbaka till tvn, sen ska jag jobba 13-22.15. :)
Tjaaaaaadå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: