platax

tom i bollen

Kategori: Allmänt

Gaaaaaah! Denna dag var ju inte den bästa.
Visst jag jobbade kväll igår och kunde ej somna på en gång som man borde ha gjort. Skulle upp klockan 6 dagen efter och jobba klockan 8.
Men det kändes ju bra, men sen under hela dagen så var det stressigt och jag kände mig helt vilsen.. :/ förstår inte vad som var fel med mig. Letade efter ett paket, tog skit lång tid för mig, sen hittade Sandra det. Hallå? Jag letade där 3 gånger typ. :O Hur kunde jag ha missat?

Jaja, imorgon blir det nog en bättre bra förhoppningsvis! Ledig dessutom, så då blir det att ta det lugnt, hålla på lite här hemma skulle behövas. Sen ska jag och Linnea träffas och vi ska spela Super Mario på Super nintendo! :)


Snart är det jul, jag har nog alla julklappar klara, väntar fortfarande på vissa på posten, men sen så. :)

Nu se vidare på tv, goood natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: