platax

Ha ha.

Kategori: Allmänt

Jag har nyligen fått skratta av mig lite på AFV. Det är så skönt att bara kunna skratta loss lite. :) Snart blir det att gå och lägga sig, ska upp tidigt. Men sen efter jobbet så ska jag till Alle (förfest), skulle egentligen ha hängt med ut också, men ska jobba dagen efter och jag är så klen. haha. orkar inte dagen efter, eller vågar iaf inte riskera. haha.
Men tänkte iaf vara med under kvällen tills de åker. :) Ska bli kul att få se hur Alle bor och så, hon flyttade in i november/december något och har ej fått komma än. :P men nu så!

Idag har jag även tvättat kläder, inte så intressant men jag är glad!!! För våran golvbrunn var det stopp i och det tog några dagar för dem att komma och kolla upp så vi stod där utan att kunna duscha eller bada (eller vi kunde men då fick man stå i över 30 minuter och ta ut lite vatten i tagit haha) Så man har fått duscha oss andra och sen så körde jag på att duscha håret i handfatet och sådant. hahah.
och sen tvätt behövdes och när man bokar tvättstuga så får man välja en tid som är om en vecka, för de få som finns kvar passar en inte. Men nu så! YAAAAAY!!


Längtar tills på måndag för då har vi tänkt att storstäda i akvariet, då ska vi byta stenar och växter och allt. :D Det kommer att bli såå fint. ^^ svarta stenar med lila uppepå (blir nog finare än vad det låter) :P får lägga upp bild.

Nej nu ska jag städa undan och så, tjaaadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: