platax

tuggummi

Kategori: Allmänt

Tuggar just nu på Extra tuggummi, med smak av jordgubb. Men den tappar snabbt smak. :/ har knappt hade den i länge och den har ej mycket smak kvar. Lite synd.
Just nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar, har även torkat av möbler i vardagsrummet. Det behövdes. :P

Igår städade jag och Niklas ur Niklas garderob, han hade så mycket som var tajt och trasigt och som aldrig kommer att använda, så nu är det bra. :) det är inte liksom Fullt i garderoben som var det, man fick knappt plats med mer kläder, helt fullsmockat. :P
Mina kläder brukar jag gå igenom då och då, så där ser det likadant ut som vanligt, inte så mycket ökande.


Jag beställde gardiner från Jotex, och var glad att de kom igår, men sen när jag skulle sätta upp dem så var det såna här korta, täckte bara halva. HAHAHA. så det var bara att skicka tillbaka, Men hittade inga andra (ville ha hissgardiner)
Så jag och Niklas kom fram till att jag skulle beställa metervara, sen syr jag egna. :) det blir nog bra. Ljusgråa och sen blir det svarta band som man kan knyta dem sen när man vill ta upp gardinerna, fast det lär inte hända ofta, solen lyser in så starkt.

Och persienner har jag inte på alla fönster, och jag har fått av Linneas farfar förut. :) men de måste man såga av eller något för de är för stora. Så dem sparar jag. ^^


Nej ni, nu ska jag fortsätta med smått städandet, sen blir det kaffepaus.
Tjadå. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: