platax

kväller

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag och väntar ut tiden, klockan ska bli 00.00.
Då ska jag försöka skriva Grattis först till Malin som fyller år. :D
Henne ska man även fira på fredag. ^^ ska bli kul!

Har även shoppat idag. Det är farligt att vara inne och surfa, iofs så köpte jag grejer till andra. :P Presenter och sådant var det. :)
Köpte även hem en present åt Linnea (fast hon fyller i juni) haha. Men äsch, var en bra present tycker jag. ^^ Det gäller att köpa när man väl ser något bra. För annars sitter man där när det är lite om tid och hittar ingenting..

Snart blir att sova, är sååå trött. Men snart så. :)
Nu är det slutskrivet. Heeejs

Kommentarer

  • linnea säger:

    Hahaha men va!? nu vart jag sjukt nyfiken!

    Svar: haha. :) det får du se då. ;]
    Maddä

    2013-02-07 | 21:46:13

Kommentera inlägget här: