platax

Snart jul

Kategori: Allmänt

Det är inte många dagar kvar till jul. :) Mysigt men ändå stressigt. haha.
Jobbade idag, det gick faktiskt rätt så bra. För jag brukar alltid känna mig jätte stressad när jag jobbar med färskvaror och sådant. Jobbade över lite idag så att lite etiketter skulle kunna komma upp. Men vart ej klar med alla. >< var så många och jag frös som fAan! Så jag gav upp när jag knappt kunde böja mina fingrar. :P jag var mycket vid kylarna.

Imorgon blir det lite mer jobb 12-20 sen blir det helg. :) sen Juuuul!
Hoppas alla julklappar innan komma, väntar på 2 paket. 1 skickades med express och det andra skickades förra veckan. :/ så man får vänta och se. Annars är alla andra klara.

Imorgon ska vi ha tomteluva på jobbet. :P det blir nog kul. hehe.
Hoppas det finns någon åt mig, äger ingen själv. Eller jag har en som är avlång, men den blir nog lite jobbig att jobba med. haha.
Iofs ska jag typ bara sitta i kassan och så, men ändå. :)


Nu så, nu blir det att gå och lägga sig, Gooood natt!
och GOOD JUL! om vi inte hörs innan. ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: