platax

shopping

Kategori: Allmänt

Har precis slutfört mitt sista internetköp. Haha.
Har nu handlat på 3 affärer som ska till mitt sovrum. :)
Jotex: två gardinlängder - lila och svart.
Panduro: Självhäftande dekor - med ett träd och fåglar.
Chilli: Taklampa. Och sen en dörrmatta som ska vara till hallen då förstås. haha.

Längtar tills det kommer. :)
Sen typ nästa månad eller något så kommer jag gå över till nästa rum. Jag är en sån som älskar att möblera, men kan typ inte göra det. >< har för mycket och säkert för stora grejer för att kunna ha på något annat sätt. Så då får man göra lite små förändringar. hihiii

Jag sitter här och dricker lite coca cola och tar en mentos godis i taget. mums. Har även tvn i bakgrunden. Snart kommer väl Scrubs.

Jag har en stor längtan efter att städa. haha. Min som jag har, har typ gått sönder. Slangen krånglar och ramlar av (där man kan ta av för att dammsuga på trånga utrymmen. Sen där man kan förminska slangen eller munstycket eller vad det nu heter har tappat sitt fäste så kan typ bara dammsuga på låg nivå. Då får man ont i ryggen kan man säga. haha. :P
Så har idag beställt en dammsugare från Coop. ;] hoppas på att den är bra.

Nej nu slut för mig, så nu säger vi god natt! PUSS!

Kommentarer

  • linnea säger:

    vill se vad du köpt. du borde fota och lägga upp :)

    Svar: Ja det ska jag göra när allt har kommit och är uppsatt. :)
    Maddä

    2013-01-25 | 23:38:18

Kommentera inlägget här: