platax

Bra sliten

Kategori: Allmänt

Heja, jag är trött och sliten efter lite sömn och festande. :P
Men jag tog ändå det rätt lugnt. Men det var ett par veckor sedan jag festade sist..
minns ej när jag festade sist. hah.

Men torsdagen började med att Niklas skjutsade oss till tågstationen(mig, Linnea och Alle)
Sen tog vi tåget till sthlm, sen möttes vi upp av några av Linnea och Alles vänner. :)
Och vi träffade vår rumskompis idag, Isabelle. Mycket trevlig - men trötter. hahah.
Vi åkte med dem till båten, vi gick upp till våra hytter, och det var varmt,
trots att vi hade på det lägsta..

Men vi började med att fixa oss, och sen var det bara att gå ned till Tax freen.
Och jag köpte även en parfym. :)
Sen när vi var klara med det, så det bara att sätta igång. ;]

Torsdagen så var det Spark, Nvn Nation, Infected mushroom vi tittade på. :)
Sen gjorde vi en "undersökning" med att blåsa i alkoblås och så (jag hade lägst. ;P)
Då fick vi gratis frukostbiljett. :D

infected mushroom

Fredagen så var det s.p.o.c.k vi såg.
Vi hade även tidigare denna dag varit på land på tallin och gick runt, även handlade lite
alkohol närheten av båten. :D

tallin

ehh.. ja. det känns inte som nu att jag orkar skriva en massa och allt. :P
Men nu har jag iaf skrivit lite som har hänt. :D

Jag är riiiiktigt seg idag, jag käkade pizza idag också - Monte Kristo på Hamnkiosken. MUMS!
Och nu ska jag dega på soffan. Yah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: