platax

fryyysen

Kategori: Allmänt

Igår var det påsk!
Då jobbade man till klockan 5,
sen var det att gå hem till Therese och grilla. :D
Det var gott, gott och trevligt. :)

Sen när jag kom hem.. så såg jag att min tavla i
vardagsrummet var snett. :O det var läskigt.
Sen när jag skulle gå och lägga mig
så lyser frysen rött. >< GAAH!
Så då var det frysen som började lägga av.
Då var det bara att gå med de frysvarorna som
fortfarande var frysta hem till mamma och låna
hennes frys. Och nu har jag ringt jouren.
Och de skulle ringa när de skulle komma.
Jag jobbar ju idag. :(
Så mamma får min nyckel och mobil. :D
Hon är så snäll som hjälper mig! <3



Imorgon kommer Niklas hem, KOM TILL MIG!
Jag har saknat han.. så tomt hemma.
eller det är mest när jag ska gå och sova. :P
För på dagtid så har man ändå inte varit hemma. haha.
Han brukar ju "natta" mig.. att han ligger och kramas med mig
tills jag somnar. xD myys! <3
Så det ska vi ta igen nu!
"Niklas i miitt hjääärta.." ;]


Ja, sen vid 2, börjar jag jobba.
14 - 22.30 blir det idag.
Sen har jag ledigt imorgon - då det blir en Niklas dag!
Sen jobbar jag på tisdag igen, ledig onsdag.
Jobbar på torsdag och fredag.
LEDIG HELGEN! :D


Så, nu blir det kaffe vid tvn, och klappa katten. :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: