platax

Glad påsk!

Kategori: Allmänt

Heejsan, idag är det påsk, och jag ska jobba. :P
Men det kan vara kul, jag firar ju inte direkt påsk, men
då kanske alla är glada idag och så. :D

Efter jobbet så ska jag till Therese och grilla. ^^
Men kan ej vara där för sent, ska jobba imorgon med.

I onsdags så hade jag tjejkväll. :D
Det var jätte mysigt.
Linnea, Malin, Alle och Louise kom. :)
Vi käkade tacos och sen såg vi på trassel.
Vi tittade på tv och pratade.
Sen så var väl typ klockan halv 3 något eller mer,
så vi gick och la oss.
Dagen efter så åt vi frukost, brak frukost. :D


Gah, Niklas är iväg, och det är tomt utan han..
Vi har knappt pratat sen i tisdags. :( han har varit så upptagen.
Hoppas han kan ringa mig idag ändå. <3
Han kommer hem på måndag.. Sen ska han aldrig få
vara borta igen så länge utan mig. ;] hah.
Nejdå. :)

Men jag ska tvinga han åka på Close up kryssningen
med mig, ETT MÅSTE! Jag kan ju inte åka själv. :P


GLAD PÅSK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: