platax

hej o ho!

Kategori: Allmänt

Ja, idag har jag varit på bilskolan.
Han sa att det känns som att jag kommit en bit påväg.
Då vart jag glad. Alltså jag blir bättre och bättre. haha.
För jag har ju själv känt att jag är rätt dålig.. inte så bra som jag vill vara. haha.

Idag blir det att packa, vet ej hur det ska gå. Jag packar alltid "kan vara bra" att ha. :P
Jag har alltid haft mer än man skulle behöva, kanske alla gör.
Men varför inte bara ta det man ska ha? haha. Men om jag gör så..
så kanske jag ångrar att jag inte tog med det jag tänkte ta.

Idag ska jag mysa med Niklas också, vi ska käka fläskfilé och strips. ^^
Jag tänkte att jag och han skulle spela lite Minecraft (att jag skulle testa på)
Men tydligen blir det bara testversionen för mig, för man måste handla isåfall.
Så man får se om vi gör det. :)
Man gör allt för att få umgås med Niklas. ;) och spelen han spelar kan ju vara roliga.
Måste ju testa för att veta.


Nej nu ska jag fortsätta med mitt kaffe i soffan. tjohej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: