platax

Hm, mindre bra dag.

Kategori: Allmänt

Gaah, typiskt. Igår mådde jag så jävla bra!
Men idag så vart det stressigare än någonsin på jobbet. :(
Men allt ordnade sig till slut iaf. Det gör väl saker oftast.
Posten är ju nytt för alla oss, så säkert inget konstigt med det.

Men att vara nära på att gråta är ej kul och man kan liksom
inte gå undan heller.. ><
Men nu har jag fått lära mig (tror jag) så nu har jag tänkt
att jag ska skriva en lapp om hur man gör, sen kanske
skriva ut det till andra? men folk kanske inte förstår hur
jag menar. :P Men ja, iaf så att det inte händer igen
att man står det med noll koll.

Men ja, allt fixades sig, och ordnade sig nog.
Så nu kan man andas ut och se vad morgondagen ger.


Imorgon åker Niklas på airsoft över en natt.
Så blir dett jobba, får ej glömma ge Katya p-piller. :/
Får skriva en lapp, brukar ju ge den vid 12 tiden.
Nu får det blir vid 8-9, innan jobbet.
Sen slutar man vid 18.00 då blir det att ta det lugnt,
och äta lite blodpudding. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: