platax

Kryss

Kategori: Allmänt

Idag har det inte hänt så mycket. :P
Jag har varit med Malin och sen skulle hon åka iväg.
Så jag har varit hemma, vi handlade lite också.

Jag gillar även min mobil. <3 jag spelar spel på den hela tiden. haha.
Jag fick en liten försenad påskpresent av Niklas. :P
2 skrapkryss och en tian lott. hehe. Vann 30:- ;]

Jag börjar även känna hopp om att få åka på
Close up kryssningen! :D:D JAG LÄNGTAR!!
Det är redan två bra band, och fler ska tillkomma står det.

Imorgon hoppas man att tfab kommer och kollar på kyl och frys, eller
att vi får ny redan då. Grejen är ju att när man inte har som
man är van med så saknar man det. haha.
typ som igår.. IS!! ooh.. nej det har vi inte. haha.


Ihelgen är det valborg, och då är det maskerad,
jag känner mig osäker på temat. :P svårt att
veta riktigt vad jag ska fixa och ha på mig till det. :P
Men det fixar sig nog.
Jag ska tydligen jobba på lördagen också, haha.
Hade glömt bort det - hade pratat med en på jobbet
för några veckor sedan i telefonen när jag
var lite upptagen, så jag glömde bort det..
Men som tur var så var det bara till halv 3,
så då hinner man hem, äta och fixa sig. :)

Nu ska jag gå och läsa i körkortsboken..
Jag har hämtat hem ett teoriprov på mobilen,
och jag fick ej godkänt, så det är nog dags för att
börja läsa ännu mer. :P

HEEEJS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: