platax

ledigheten börjar

Kategori: Allmänt

Jadu, idag var det inte så peppade..
Jag tänkte att jag skulle må bättre idag
efter detta igår.
Men det var jobbigt, gick bara och tänkte..
Kändes som en stor klump i halsen som
täppte till, kändes tungt.

Men jag skulle ha jobbat imorgon med,
men jag kände att min kropp behöver vila,
jag har ju jobbat mer än vanligt den här veckan..
Så det vart kanske för mycket för mig?
Jag ringde Magnus och han kunde ta min tid imorgon.
TACK!! :)
Så jag ska vila och ta det lugnt imorgon.

Känns som att jag tar på mig så mycket mer
än vad min kropp orkar.. varför kan jag inte känna
efter innan det ska sluta så att jag inte mår bra? :/
Men som tur var så känns det alltid bättre efteråt
jag har åtgärdat det. som nu, när jag ringde om
han kunde ta min tid, så kändes det nästan bättre direkt.

Men nu har jag en vecka att ta det lugnt och ta semester. :)
Eller ja, slutet av veckan så blir det väl inte att ta det lugnt? haha.


Jag kände för att skriva av mig.. puh!
Nu ska jag lägga mig framför en film. tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: