platax

lek till städ

Kategori: Allmänt

Ååh.. jag får inte till headern.. någon som kan detta? :P
Få ned headern ned till det vita fältet där "bloggen" börjar?
Gah, jag får krupp och ger snart upp. haha.

Men ja, idag har jag städat, tvättat kläder. :D
Jag gick med soppskyffeln under soffan och gick hel del
damm och grejer - mycket kattleksaker. haha.
För jag kommer inte ned med dammsugarn där, den är för tjock. hah.
Så man har inte städat under soffan På läänge. :P

Idag har jag lekt med Malin. :) Vi fikade lite och spelade The sims. heh.
Sen skulle vi äta och då gick Malin hem för hon skulle också äta.
Nu har Niklas åkt till jobbet. Så jag ska väl vila i soffan - är skit trött.
Somnade fett sent, och gick upp vid.. 11? minns ej.

Nej fan, nu ska jag börja packa. :D
Lite iaf. :P kan ju inte packa allting, men kan påbörja iaf.


HEEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: