platax

miiiho!

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat 9.30 - 18.00, och det gick bra. :)
Imorgon är jag ledig och då ska jag vara med Malin. :D
Hoppas på fint väder så att man kan hänga ute, känns som att jag
alltid har missat alla fina dagar (jobbat).

Har även köpt en ny mobil. :$ hehe.
Min var så jobbig och var helt konstig.
Niklas ville testa den - han kanske tycker bättre om den. haha.
Men jag köpte en LG-P350. Den har android, sådant som används mer nu för tiden.
Och jag har läst mycket om den och jag känner mig säker med den. :)
Den kostade inte för mycket heller, 1495:- så det är min klass på mobil. hehe.


OCH JAG VILL ÅKA PÅ CLOSE UP KRYSSNINGEN!
Jag ska ragga folk. :P Det är både Dia Psalma och Soilwork <3<3<3
Det brukar aldrig vara mina band på kryssningar, MEN NU!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: