platax

si och så

Kategori: Allmänt

Ja, idag ska jag jobba. :) 14 - 19. skön dag efter att ha haft en veckas semester.
Och jag är glad att det är så fint väder. :D
Jag har köpt ett Kubb, så nu vill jag spela det massa i sommar med vänner. :D

Niklas åkte idag också, han ska på något lajv eller något i västerås,
så han ska vara borta i en vecka. Men på onsdag så ska jag ta hem lite vänner,
och de som vill får sova över då. ^^
Det kan bli kul och mysigt. :D

Idag hoppas jag på att TFAB kommer och tittar på ett hål vi har i väggen på
balkongen.. tror det börjat bli ett getingbo. ><
Det flyger in massa där och ut därifrån.
Och jag är jätte rädd för getingar.. så jag vill ej ha dem där,
för annars kommer jag ej kunna sitta på balkongen. :(

geting

Igår så var jag på bilskolan, och det var sista lektionen som jag hade betalat för (köpte lilla paketet)
så nu ska jag satsa på att köra hemma, måste försöka!!
Sen efteråt så gick jag på stan och tittade efter ett smyckesträd, och jag hittade ett. :D:D
Fast det fanns bara i vitt, men det gjorde inget..

smyckesträd

Kommentarer


Kommentera inlägget här: