platax

systerbesök

Kategori: Allmänt

Igår fick jag Therese på besök. :D
Det var lite för kallt tror jag för att sitta på balkongen med kaffe,
så det blev kaffe inomhus. :D
Isabel letade efter Katya hela tiden och kallade henne typ Kissa eller något. haha.
Men när jag satte på barnprogram så satt hon ett tag ibland och tittade. :)
Hon älskade även Katyas leksaker. haha. Så nu vet man vad man ska
köpa när hon fyller. ;]

Och Alice var söt som somnade typ direkt när jag låg i soffan och hon låg med
huvudet mot mitt bröst och benen hängde nedför magen. haha. xD

Therese och tittade även på lite tv-appareter, men vi förstår inte riktigt det
här med tv vad allt är osv. :P Så Niklas fick förklara lite. Men ja. xD
Tillslut så hittade jag en tv som jag och Niklas kan tänka oss ha
i sovrummet, en 30 tum. :D perfekt storlek tror jag. inte för liten och inte för stor.

therese, isabel, alice

isabel  och alice


Idag har man jobbat.. det var lite stressigt..
eller så var det bara jag som var seg idag.
Det är ju trots allt måndag.
Hade/har även en såån jobbig huvudvärk. :(
Har tagit tablett men har ej gått över.
Behöver väl kanske bara sova ut.. hoppas jag. ><

Jaja, vi höres och synes. ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: