platax

Valborg imoorgon

Kategori: Allmänt

Min dator har blivit såå seg, måste blåsa om den.
Därför sitter jag så mycket mer sällan.. fast det kanske ni inte
märker iofs. :P jag är direkt ingen datamänniska längre som
när man var för några år sedan. haha.

Men Niklas får blåsa om datorn, det är ju hans gamla dator
så han har gjort det förr. haha. Och sen så slipper jag göra det. ;]


Idag fick vi våran kyl och frys. :D:D
Känns riktigt bra att få ha alla varor på plats nu.
Kylen känns faktiskt större och bättre.
Måste bara placera om hyllorna. haha.


Imorgon ska jag jobba några timmar 10 - 14.30. :P
Det är en rätt kort dag, så det är lugnt så
att man hinner hem och fixa sig och äta,
sen party. :)
Det är ju egentligen maskerad, men ja..
jag vet inte, svårt att klä ut sig inom tivoli/cirkus. :p
Vill direkt inte vara en clown. haha.
Men man fick ändå komma utan att klä ut sig.
Så det ska bli riktigt kul. :D


Snart börjar BB, sen ska jag sova,
så att jag inte somnar på festen imorgon. ><
Det har typ jätte ofta hänt att jag har somnat
på deras fester, JUST för att jag har jobbat. haha.
Men nu ska jag försöka somna tidigt,
sen dricka några koppar kaffe efter jobbet.
Då blir det nog bra!


Jag var även hos tandläkaren idag.
Hade inga hål som tur var. :D
hade som vanligt bara pågående,
men de har jag haft rätt länge ändå.

Och jag fick veta vilken klass jag var i,
och jag klassades i 2an. Så behöver
bara betala 93:- i månaden. Lätt värt!
Måste bara börja använda tandtråd. :$ haha.


Ne, nu ger jag upp, datorn segar och segar.. :/
Så SEE YOU!
Btw, imorgon.. Grattis på namnsdagen mormor. ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: