platax

17 augusti

Kategori: Allmänt

Ja, idag är det tvättstuge dag, och mamma ska få låna tvättmaskiner också. ^^
Jag har ju lånat av hennes tvätttid flera ggr. hehe.

Sen ikväll ska jag leka med Linnea. :D:D
Och vi får se vad vi ska hitta på.

Niklas ligger hemma och är sjuk och förkyld. :(
Hoppas han blir frisk snart. <3



Jag sitter även och väntar på mail.. en från stockholm med valpar,
hon sa att jag kunde komma och hälsa på henne och valparna, och att
hon hade kvar. Yay!
Men vi får se när hon svarar, jag väntar spänt. :D
Det ska bli så underbart, så länge som jag har drömt om en mops.
Och hund dessutom, jag är ju uppväxt med hund,
så det blir ju inte direkt nytt att man ska gå ut med en hund.



Och Ja, jag vet att det kommer att vara mycket tid med en hund,
det är väl klart, är typ som att skaffa barn? haha.
Alltså det är ju ansvar och man ska rasta hunden och det är väl som att byta blöja som barnet. haha.
Nej men. Så jag är helt medveten om att det kommer vara mycket tid med en hund.

Men även så har jag Niklas hemma så vi är två stycken som hjälper.
Och det som är skönt med en liten hund, att jag kan ju nästan gå med den
överallt, bara att bära. :P den kommer inte ta upp så mycket plats. ^^


Jag tror att Katya har börjat märka att jag har gått över till hund.. haha.
Nej men, hon sover bara på Niklas sida nu av sängen, hon
sov alltid på min förut, och hon hänger typ bara med Niklas.
Så det blir väl Niklas får katten och jag hunden. haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: