platax

Bio!

Kategori: Allmänt

Uuuh, jag är så trött i huvudet. haha.
Har nog sovit för mycket, för ihelgen sov man typ inte så många timmar
när man skulle upp och jobba.
Men nu när jag sov ut, då känner man såhär. ><

Jag skulle fan behöva dammsuga idag, men orkar jag? :P
Niklas har lovat att han ska ta disken (även om det var i förrigår han skulle ta den) haha.
Men idag Ska han göra det. ^^

Då kanske jag kan ta dammsugningen, det är speciellt i hallen (kattsand från toan och skor)
sen i vardagsrummet, då ligger det massa popcorn på golvet. haha.


Ska även leka med Malin idag,
vet ej vad vi ska göra idag, men ikväll ville hon ta några öl.
Det kan jag gå med på, även om man inte är sugen nu direkt,
men blir säkert gott ikväll.
Och vi kanske testar på WeSing som jag har köpt till Wiit,
Men sjunga är inte direkt min grej, så det är roligast när man är
full. hah. då skiter man i allt och kör på. haha.


Igår
Jag jobbade igår, och grejer ville inte fungera. ><
kassa 1 scannern ville inte funka, och inte vissa bankkort och grejer.
Men det verkade som kunderna förstod. :) så det var skönt.

Sen när jag slutade så skyndade jag mig hem för att fixa mig
inför bion.
För jag slutade 3, sen ska man räkna kassan, byta om, och gå hem.
var hemma ungefär halv 4, och vi skulle gå klockan 4.
Men jag hann. :P Man tror väl att man behöver mer tid än vad man behöver.

Vi käkade på Pheniox (shiit, vet inte hur det stavas), tog en 90g hamburgare.
Var ej så hungrig.
Sen gick vi på bion. och jag tyckte den var jobbig att se på ibland. :O
fick tårar vid många scener, haha.
Trodde faktiskt inte det. Visste inte alls vad den skulle handla om,
kanske därför, hade inga förväntningar eller koll alls.




Ah, nu ska jag sätta på kaffet, sen startar dagen, hejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: