platax

brum brum

Kategori: Allmänt

Det gick jätte bra att åka bil idag. :)
Enligt hans papper så var det 1 år sedan jag åkte bil (med dem)..
Det känns inte som att det var så länge sen. haha.

Han berättade (som jag förstod) att det var inte jag han tänkte
ringa egentligen. haha. Det var en annan Madelene. :P
Tyckte det lät konstigt när han sa att jag sjukskrev
mig sist, för det kunde jag inte minnas.

Jag kom dit vid 2 ungefär, jag satte mig vid datorn och pluggade
och gjorde lite tester. Fick ej godkänt på dem. :/
Men ja, jag får läsa på mer och mer. haha.
Sen när jag skulle få köra, som var 15.40
så sa jag att han får köra ut till något lugnt ställe,
för jag kände mig riktigt osäker. :P

Så vi åkte till okq8 typ,
och körde därifrån, det kändes som att jag
hade nyligen kört. :P
Gick jätte bra tyckte, men i slutet
så gick det lite sämre (tyckte jag)..
Men ja, måste bara köra mer och mer. ><

Han peppade mig med att jag om kör intensivt nu
så nämnde han att man kunde bli klar i oktober
eller om det var att man kanske var redo att köra
upp och sådant då.
Det lät lockande, men det är ju pengarna som
man blir osäker på.. ska ju som sagt iväg på ställen.

Så måste tänka ut det där,
försöka våga mig ut med Volvon. :P
men Niklas vill ju inte åka med i bilen,
då blir jag nervös, ifall att det skulle kunna gå fel,
och Niklas är ju den som kan bilen,
bilen tycker ju bäst om Niklas. haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: