platax

köper

Kategori: Allmänt

Nu får jag ta det lugnt. haha.
Det är farligt att titta på kläder och sådant.
Har nu beställt ett par jeans, ett skärp, en bikini. :P
Kollar även på lite tips på tatueringar.
Är lite inne på rymdmotiv, men det är något som behövs
arbetas på läänge. haha.
Och sen en blomma som jag har tänkt på läänge,
har nog iaf tänkt ut en plats åt den nu.
På benet, vid fotknölen typ, passar där bäst..


Niklas ligger redan och sover, haha.
Han kunde inte sova inatt, var nog säkert mest
för katten skulle jag tro,
hon jamar och jamar och jamar mycket mer..
hon löper.. >< och det tar aldrig slut känns det som. :O
Fast som tur var så sover jag alltid som en stock om
nätterna så jag hör inte henne. haha.


Imorgon ska jag leka med Linnea. :)
Och vad vi ska hitta på vet jag inte än,
men vi hittar nog på något. :D


Nu ska jag rita lite, ha det så bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: