platax

köra bil

Kategori: Allmänt

Meeeen, igår ringde körskolan mig,
och han sa att han fick en ledig plats idag,
en som ringde och avbokade,
och jag tänkte; jag borde, jag har ju inte kört på länge.
Sen kan jag lika gärna plugga och testa testet där..

Men så ringer jobbet. Så var det jobbtid när jag ska köra.
Så jag fick tacka nej, så typiskt att någon ska vara sjuk
när jag har något planerat sådär. :P


Inget som går som jag vill. :P
Jag vill ju köpa Mops,
men nu kom ju skattegrejen som jag måste betala.
Och sen ska jag på kryssning och Ullared snart. :P
Så fan, blir att vänta med mops. <3<3
Men det kommer! Det ska jag se till att det gör.


Jag hade även en trevlig kväll med Malin igår. :)
Vi sjöng på WeSing, haha.
Men singstar är bättre, då kommer det ju färg när man
sjunger fel, och det gör det inte här, eller jag hittar inte
hur man ändrar det. ><

Men men, nu blir det kaffe och sen börja min dag. ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: