platax

Mops!

Kategori: Allmänt

GAAH!
Jag har tänkt länge, länge, länge att jag vill ha en mops.
Nu känns det nästan uppenbart att jag borde ha en. <3
Jag tittar runt lite, har mailat några också, men finns inte direkt
priset satta på allt.. så vi får väl se.
Men längtar så. <3
-
Niklas går med på det, men på ett villkor,
att han får en dobberman eller vad det var "nästa" hund. haha.
Men fett mys med en mops, man kan ha med den överallt,
kan bära på den, den tar inte upp all plats i sängen.
Bara den går ihop med Katya förstås. Men hon får vänja sig,
hon har ju levt med Nicci i såå många år.
-
Visst det är väl skönare att bo själv som djur. haha.
Men får se till att man myser med båda. :)
Men hon behöver ju inte känns sig liten, mopsen lär ju inte
vara så mycket större än henne. haha. eller lite större,
men ja, inte som en rottweiler som Nicci är. :P
-
mops
Det är svårt att hitta några mopsar här i södermanland,
men får sträcka mig ut lite längre. ^^
Men ja, det ska bli kul om allt går som det ska. <3
Nu ska jag vidare. tjadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: