platax

Niklas och jag <3

Kategori: Allmänt

Igår var det 4 år sedan vi var hos Niklas för första gången,
och jag sov över hos honom. <3
Det var skit mysigt. Fick även träffa hans familj/släkt. haha.
Hans lilla syster firades då. :P
Det var jag inte beredd på. haha.

Men sen vart det han och jag. :D


Igår var vi i badhuset. :) Vi hoppade lite i vågorna, bubblade, bastade,
och simmade, Jag höll på att dö. :O
Och Niklas vill att vi ska börja simma där, det hade ju varit då,
jag orkade typ bara 1 längd, sen var jag nära på att dö? Hahaha.
Eller var iaf trött och anfådd. :P

Vi käkade även frukost på Subway, mums!

Men efter badhuset så åkte vi hem, vi började laga tacos,
käkade till film, vi såg även på disney filmer heeela kvällen. haha.
Sen vart jag trött vid 10 reeedan. hha. säkert av allt simmande. :P


Idag är det fint väder, och jag tvättar kläder. haha. blä.
Ska även diska och fixa lite. det går nog rätt fort. :)

Sen får man se vad man hittar på.

HEEJS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: