platax

Nytt inköp

Kategori: Allmänt

Nu har jag köpt en cykel, som jag har tjatat på mig själv
att jag ska leta, och som jag har längtat.
Nu såg jag i Coop forums blad att de hade en.

Så nu köpte jag den. :D Den har tyvärr inga växlar. ><
Men en ny cykel borde ändå vara skön att cykla på.
Har nog aldrig (som äldre) haft en ny cykel.
Har oftast fått/köpt av någon.
Så ska bli kul att testa. :D
Den har inte så mycket luft i däcken
så ska upp till torget imorgon och pumpa. :D

Sen cykla hem, eller cykla någonstans,
får se vad som händer.
Måste bara köpa en cykelkorg. ><
Glömde totalt bort att köpa med det,
tänkte på det i affärn att jag behövde ha det till den här cykeln,
men kom i andra tankar.



Jag har även badat för första gången i år, haha.
känner att jag är lite sen.. det är liksom i augusti nu..
Men men, nu är det gjort, badade i Borsökna med
Niklas, David och hans tjej, Poppe, Erik och någon till kille. :P
Det var skönt i vattnet, men var lite badkruka i början.

Sen har jag blivit lite rädd för vatten.. ><
tror att fiskar(gäddor) är under bryggan,
och måste typ vara där jag kan nå botten (nu fick jag hålla i mig
i niklas, haha)

Så denna dag har varit kul. :)
Har en ledig dag imorgon med, så får ta den dagen med
att göra massa roliga saker. :D
Sen jobbar jag i helgen och sådant.


Har även bokat tid för läkaren..
har ju haft lock i örat i över en veckas tid. ><
Minns ej riktigt när jag fick lock, kanske även har varit i 2 veckor?
Men iaf, jag ringde och jag fick en tid på fredag.
Och jag jobbar då, så måste kolla om det går att ordna i schemat
att jag går dit och kommer tillbaka. Hoppas!

Ska till jobbet imorgon och prata med dem!
Får sätta påminnelse på mobilen.



Tror nog även att Katya löper. >< gah!
För hon fick p-piller i lördags.
Men hon spydde senare på dagen efter att hon hade
fått den. Men nu är lite jamigare och sådant som
är tecken på det. Så nu kanske man måste vänta
tills hon har löpt klart tills man börjar om på pillerna..

Men så är det ibland.
Hej och hå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: