platax

Prooosit!

Kategori: Allmänt

Blää, att vara sjuk är inge kul.
Speciellt när det känns som att man ska nysa Hela tiden (och man gör det också mycket)
sen får man tårar i ögonen för det kommer aldrig en nys och det
irriterar. ><

Jag spelade Bingo lotto idag,
men ingen vinst. :(
Men var riktigt nära på en Volvo, behövde en 8:a..
Men det kom nr 6 och sen därefter 7. MEN SHIT!
Aja, bättre lycka nästa gång.


Nu löser man lite korsord, som jag aldrig klarar..
jag löser Nybörjarkryss, men när ska jag klara ett kryss? haha.
Man blir ju så besviken på sig själv. haha.



Jag har även inte gett upp hoppet om en mops. :)
Jag hittar en ska ni se. <3 Det tar ju ett tag, ju längre man
väntar desto bättre blir det tror jag. ^^
Så tålamod behöver man.
Kan ändå inte skaffa en innan början av september,
för jag ska ju på kryssning och kan ju inte lämna den
ensam.

Nu ska jag se på film, god natt.
För jag lär somna på soffan. ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: