platax

ussch lukten

Kategori: Allmänt

Jag har fått lite svar nu och så om mopsen. :)
Men 2 av dem har hundarna utomlands. ><
det konstiga är att jag har ju bara skickat till de som bor i närheten här,
typ västerås eller något..
men en av dem bor i liverpool - får hunden gratis men får betala frakt själv.
och den andra bor i kanrum (afrika) :/ och behöver bara betala 1500:-
men tror jag skulle få betala frakt också.
Så det låter inte så kul.

Men ska ringa till en som har en annons på mopsorden.se, det
är nog seriösare, men kanske är dyrare än vad jag har tittat på.

Jag hoppas att allt går sin väg, vill så gärna.
Jag har till och med fjärilar i magen när jag tänker på en mops. hehe.



Igår hittade Niklas kattpisset som jag har tyckt att det har luktat när jag
har setat i soffan. Tydligen har hon pissat i tofflorna vi hade vid balkongen. :O :O :O
Lukten är ju kvar också. >< men ska försöka hitta något medel.

Och varför hon har pissat där vet jag inte.. :/ är det för att hon löper,
eller kan det vara att hon tyckte det var jobbigt när jag hade fest hemma?
Bullen var ju sådan, när han inte tyckte om något - typ när det var massa barn hemma,
så pissade han på mina grejer som protest..
Men ja.. det är svårt att veta när en katt inte kan berätta det. haha.
För Katya är ju rumsren så det måste ju vara något som hon inte gillade..


äsch, det fixar sig. tur iaf att det var i vardagsrummet,
där är golvet så fult och grejer (skulle ha bytts egentligen innan vi flyttade in).

Nu ska jag försöka samla mod och ringa. haha.
Är så neervös. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: