platax

Vilket tjat det är på mig. ;P

Kategori: Allmänt

GAAH!!
Jag ska träffa valparna på lördag. :)
Jag fick modet att ringa henne, istället för att
vänta på att hon ska svara på mailen, hon
sa själv att hon får mycket mail.

Så jag ringde och frågade lite om valparna och sådant.
Och jag frågade om man kunde komma och träffa valparna,
för hon frågade vilken valp jag var intresserad av,
och jag visste inte ens vilka som såldes. :P
Men ja, och hon var tydligen i FLEN!
Så det blir ju närmare än att åka till Stockholm. ^^

Så på lördag så ska jag få klappa mopsar. <3
och bli lite kär. Ni anar inte hur glad jag är
för att jag äntligen har bestämt mig för att köpa en
egen, som jag länge har drömt om att ha!
Linnea sa en grej också, som jag kom på,

Alltid när jag ser en mops så säger jag alltid "AAwww, en mops.." :P
Det är något speciellt för mig, jag vet inte varför.
Det är något som säger att mopsen och jag hör ihop.
Det är min hundras!

Jag har även tänkt ut lite namn..
typ bara killnamn då.. >< haha.
Men favoriter än så länge är Douglas och Timo. Men man får ju se vad
som händer, inget är ju alls bestämt, allt kan hända.



Idag har jag lekt med Linnea, vi pusslade.
Fan vad ont i ryggen man får. haha.
Ska forsätta imorgon. :D Hoppas man blir klar med den då. heh.
Vill ju så gärna se hur den blir.
Det är ett sådant pussel då bilden blir annorlunda än vad det är på locket.


Snart ska jag sätta på en film, sen är det läggdags säkert.
För jag sitter och gäspar just nu. haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: