platax

2 dagar kvar!

Kategori: Allmänt

Idag har jag pusslat med Linnea, jag saknat henne. ^^
Det blir att man inte umgås så mycket för man jobbar ju och sen är det
annat man ska göra. Men idag var vi,
och jag frågade om hon kunde hjälpa mig att pussla mitt pussel
som jag har fastnat på.. hittade inte två kantbitar så jag gav upp,
men tänkte om jag får lite hjälp på traven så kanske vi hittar.. nej inte än.

Vi får fortsätta en annan dag. :)


Katya "lipar". xD


Ja nu är det bara två dagar kvar tills det är julafton. ^^
Imorgon jobbar jag, och sen ska jag gå över med julklapparna
hem till pappa så att jag får det gjort, vill inte släpa med dem till jobbet. haha.

Men på julaftonen så ska jag iaf jobba till 15.15,
sen går jag direkt till pappa och senare blir det att man går över till
Tomas c/o och ger barnen sina julklappar. :)
Sen går jag över till pappa igen och äter och har det trevligt.

Sen dagen efter blir det att fira med Therese c/o och mamma är även där också,
för hon jobbar hela dagen på julafton så man träffar ej henne.


Men det blir mysigt, Niklas åker först till sina släktingar och sådant,
han åker ju redan innan jag slutar jobbet, och sen får vi se när han
kommer hem, om han orkar komma till pappa och fira jul med mig. <3

'
(vår julgran.. adventsgrej, vi får inte plats med en stor. haha.)


Igår hade jag sug på att fixa med blommorna, och jag gjorde det,
alla svärmorstungor jag har förökar sig så fort i samma kruka och
det börjar växa upp hur jorden (själva roten eller vad man ska säga)
så jag förökade dem, så från 2 blommor till 4. xD och det är även 2 knoppar också,
så när de har växt så separerar jag på dem också. haha.



Nu ska jag gå och gosa ned mig i soffan, och vänta in tills jag kan gå och sova,
för imorgon börjar jag klockan 9, och jag har haft ledigt i några dagar
så är lite nervös för att jag inte ska kunna sova tidigt idag. gah!
Men det tror jag nog. ^^

Heeeejs och God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: