platax

filmmys

Kategori: Allmänt

Ibland kan barn/famlij"highschool" filmer vara så mysiga. ^^
Jag har legat och kollat på a cinderella story, 3 av dem.

Jag fastnade för en låt som heter Knockin, den är mysig.
Men det är väl bara en tillfällig stund jag har just nu. haha.

Men jag borde egentligen sova, annars kommer jag att vara
hur trött som helst imorgon. Skulle behöva göra massa grejer
känns det som. Iaf tvätta!! Har tänkt att göra det i två dagar i rad,
men det har alltid dykt upp andra grejer. ;P
Så imorgon blir det pyssel och fixar dag, för i helgen jobbar man. ^^



Jag har även beställt en "legolampa" något man får bygga själv,
köpte en till mig och en till Niklas. ^^ han valde grön och jag en blå,
för sen fanns det vit - men det är nog lite tråkigt, men inte om man blandar kanske.
Den är sorterat i malmö såg jag idag, så vi får väl se när den kommer.



En sak vet jag iaf vad jag ska göra, jag ska göra en hel spellista
men en Hel massa bra låtar, och sen bara lyssna järnet!!
Det låter som en jättre bra idé.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: