platax

Julen är nära!

Kategori: Allmänt

Denna vecka så fyller min älskling. <3
Han har redan fått sin present, och det
var Wii spel, då man har ett gevär och så.

Men han ska ju självklart få mer. Men det
säger jag inte nu. ^^
Men han är söt min fina, han är värd allt!
Men allt kan han inte få. Han har många år kvar
då kanske han får allt till slut. ;]



Jag fick även en julklapp av Malin. <3
Hon köpte en Proffs Volume Powder.
Har aldrig testat, men nu kanske man ska göra det. :)
Hon fick en lipgloss eller vad det heter, som var i smak/doft
av jordgubb, men den var mindre om jag trodde. ><
så vart lite besviken. Men jag tror nog hon gillade den ändå.



Ihelgen så blir det fest, det ska bli kul. :D
Så med kalas och fest så är det mycket att fixa
och städa. Men det hinner vi nog, Niklas är ju hemma iaf. :)



Nu ska jag gå och lägga mig i soffan.
Jag fryser. >< det är så kallt här hemma. buurr!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: