platax

Rubrik torka

Kategori: Allmänt

uuusch, i natt kunde jag inte somna förrän efter 5 på natten.. ><
Men konstiga är att jag inte är så trött, och ändå gick jag upp vid
halv 11 något. :)
Jag måste ringa vårdcentralen. Men jag får ingen ork/lust till det.
Man vill ju ringa så fort det är något, inte efteråt.
Men vi får se. Kanske är bra om jag gör det iaf.


Idag har jag och Niklas åkt och handlat.
Först åkte vi till Jysk, köpte en ny badrumsmatta och två handdukar. :)
Och sen åkte vi till djurmagazinet och köpte en Stor burk fiskmat, då
räcker det länge! hehe.
Och sen åkte vi till Coop för att handla mat - Tacos! och vi köpte en massa annat också.
Hämtade även ut paketet som jag beställde, lego lampan. :D


Min form, men lär bygga om den. haha.


Köpte tre OLW påsar, och jag gick dessa tofflor. :D

Jag har även försökt att slå in julklappar..
Men sen kommer jag på, att man kanske skulle ha köpt
julklappspapper att slå in i. :/
Jag hade nog inte så mycket jultankar i huvudet när jag handlade. haha.


Men det fixar sig, får väl bara köpa nya. >< haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: