platax

samma gamla vanliga.

Kategori: Allmänt

Dagarna går och går, och man tänker mycket på alla saker
man måste göra.. Speciellt.. körkortet. Det ligger på hyllan just nu,
men det är ju inte bra. Måste ju fortsätta, kan inte lägga av!!!
Får ta och plugga iaf, och sen med övningskörningen.. får man vänta
tills man känner att man har råd, eller om jag får modet att
använda Niklas bil(han vill att jag kör, men han vill inte hänga med). xD

Men tänkte, pluggningen, det är väl det som är jobbigast,
för jag har direkt aldrig varit snabblärd genom att läsa böcker,
Har Aldrig varit en bokälskare, läser aldrig! så det fastnar liksom inte.
Hade de gjort en bil utav boken så kanske jag hade lärt mig något. ^^
Visst.. jag har läst boken 2 ggr, men ändå känner jag att jag inte har
läst något, det fastnar liksom inte. >< man liksom bara läser för läsandets
skull, men lär mig inget.

Men ja, vi får se, det måste ordnas iaf.
Och Niklas säger som hela tiden.. :P Först körkortet Sen en hund. haha.
Men jag har ju tröttnat, och vill hellre satsa på hund, men jag förstår,
jag har ju ändå kommit långt, så skulle bara vara helt onödigt att kasta bort.
Så Ge mig mer tålamod och vilja! :)

Så borde det gå bra.
Nu ska jag gå och lägga mig, är helt trött. ><
Goodnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: