platax

sjuuuk

Kategori: Allmänt

Ja, jag är sjuk, men ibland mår jag bättre,
och sen sjunker min kropp och huvudvärken kommer.
Allt går upp och ned, så man har svårt att veta när man mår bra.
Jag blir så rastlös av att bara ligga. ><

Förtillfälligt mår jag helt okej, bara ont i halsen och inte helt pigg i kroppen så
att jag kan gå ut eller städa och sådant, men ja kan iaf sitta upp och så. :P

Men imorse hade jag helt ont i kroppen så som jag hade i tisdags,
och sen på kvällen så kom febern. ><
Men febern i sig är nog borta, nu är man bara hängig och sådant.
Men man vet aldrig. :/ den kommer väl sen när man minst anar det..

Jag har nu börjat ta Voltaren ifall att det är bättre, (tog ipren innan)
vill ju bli frisk! Speciellt imorgon då det är nyår..
Men det blir en lugn nyår, så det är väl bra. :)
Blir middag och sådant, så då vill jag vara på benen!
Och sen på söndag ska jag jobba, och jag vill det!
Jag vill ut!! Jag känner mig instängd.



Nu ska jag gå och lägga mig och se på film,
vi får se vad jag tittar på, hittar väl säkert något
på voddler.


Sen får jag skriva en annan dag om julen och lägga upp lite bilder och sådant.
Heeeejdå, och håll tummarna på att jag blir frisk! ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: