platax

Snart är det jul!

Kategori: Allmänt

Jaaa, nu är det inte långt kvar till jul.
Och jag är nog klar med alla julklappar, tror jag.
Annars har jag några dagar kvar. ^^

Ihelgen har jag jobbat och sådant,
men veckan så är jag ledig enda tills fredag,
ifall de inte ringer in förstås.
Men imorgon blir det en fridag iaf,
ska tvätta kläderna och sen leka med Malin.


Idag spelade jag lite med Niklas. :)
Teamfortress 2, det var kul.
Vi gick in på en server som det bara var
jag och Niklas, för att jag skulle testa på och så,
men sen kom det in några killar (säkert unga.) haha.
Och en av dem frågade om jag var retarded bara
för att Niklas skulle visa lite grejer.. hahhah.
Det var lite roande. :P


Lite godis som jag beställde från en sida, roligaprylar.se xD


Shiiiit vad fåglar det var, det fyllde verkligen hela vägen av taken. haha.



Men dagarna går, och nu ska jag sova. ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: