platax

Alla <3 dag!

Kategori: Allmänt

Idag firas det med Niklas. <3
Dagen började bra med att det ringde till Niklas telefon om att tapetserarna kan snart börja,
så de kommer på onsdag!!!!! YAY!
Skönt att få slippa Nalle Puh tapeterna, och sen köket ska också tapetseras. :)

Så snart så kan även jag trivas i datarummet när allt blir fixat och möblerat efteråt.

Idag ska vi käka tacos, sen se på filmer och bara ha det mysigt.
Sen kanske vi spelar lite spel ihop. :) Man kan ju inte se på film Hela dagen/kvällen.
Just nu sitter jag här för att Niklas sover. hah.




Niklas fick detta kort utav mig. :D Det står "Vi kanske inte är perfekta..."
Och på insidan så står det "men vi är perfekta för varandra!"
Han har den nu vid sin dator :$ haha, så söt!

Ne nu ska jag hämta min kopp kaffe och se på TV.
Hörs väl imorgon här. ;]

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hmm.. Haha, du skrev att han sover.

    Men ändå har han hunnit få kortet?

    Han fick det väl inte i förväg? :P

    2011-02-15 | 10:51:41
    Bloggadress: http://redcorvette.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jo. :$ han fick det på natten. haha.

    Vi börade redan med alla hjärtans dag då.

    2011-02-15 | 20:06:53

Kommentera inlägget här: