platax

Behöver starta!

Kategori: Allmänt

Ja, jag behöver starta om.. med att äta bättre regelbundet och skippa snackset på vardagarna. haha.
Sen känner jag att det skulle vara såå skönt att få gå ut att jogga.
men jag skulle dö av kylan. >< så det blir sen när det börjar bli varmare,
Niklas har sagt att han behöver också, så han och jag ska ut då. :)

Ja, så behöver sätta upp ett mål att börja käka bra frukost,
typ ta yougurt, macka eller något - istället för att käka lösgodis som jag gjorde idag. ><
Sen när jag jobbar så borde jag ta med mig matlåda liiite oftare. haha.
Sen till middag så blir det Mat, och försöka att äta innan klockan 7.
Om jag är hungrig så kanske man kan ta något lätt som.. frukt?

Sen till helgerna, DÅ får jag snacksa. :D kan ju inte vara helt utan. :$
Sen om jag åker iväg typ på kryssning eller så, så får jag snacksa då med. :P

Måste bara få en bra start på detta, så att man håller det här.


Får se när det blir, kanske får börja trappa ned först,
sen kanske på måndag då ska det vara igång helt?
Det visar väl sig, men det är iaf något jag vill uppnå. ^^

Nu blir det dags att kila till jobbet, ha det bra. tjadå! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: