platax

Dagen efter

Kategori: Allmänt

Nu sitter man här vid datorn, och är inte bakis alls. Som tur är!
Drack bara 2 cider och 2 öl. :)
Just för att jag ska jobba ikväll.

Det var ju tjejkväll igår. Och det var jätte trevligt.
Jag kom ju som sagt mycket tidigare än alla andra, haha.
Sen när de började droppa in, då tog vi en varsin dricka, sen
började vi spela Wii party, och det var kul. :) JAG VANN!!

Sen började vi spela Helt hysterisk, och det var lite mycket att tänka på,
men kul. haha. Det var ju typ kanske 3 saker man skulle tänka på när
man spelade, pratade, och sådär. haha.

Sen började klockan ticka, och många gick hem, och till slut vart jag ensam kvar hos Malin. :)
Vi käkade popcorn, men sen gick jag hem och gick och la mig. Haha.
Vart as trött!


Spela!

vi sjunger för henne


Kommentarer


Kommentera inlägget här: