platax

donkey kong

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Malin spelat donkey kong, vi kommer längre och längre fram.
Vi har klarat alla banor och extra banan eller vad det är,
nu ska vi bara försöka lista ut hur man får banorna så att man kan köra dem på tid
och något med spegelvänt om jag läste rätt? haha.

Men vi kör lite då och då. ^^ får hoppas på det bästa att vi snart klarar hela, det kan vara kul!

Om en 40 minuter så ska jag dra mig till jobbet. :) Så jag ska väl bara städa undan sen blir
att fixa och packa allt, sen dra mig.
Sen när jag slutar så är det bara hem och titta på Chuck
Får titta på play, för jag slutar när det börjar. :(


Jadu, ville bara skriva av mig lite, för Malin har precis gått och
ska försöka få tiden att gå. :P
Tjo flöjt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: