platax

hår!

Kategori: Allmänt

Tänk att man kan tröttna på sitt hår ibland.. ibland vill man bara klippa av det,
ibland vill man göra något galet med det.
Men sen i slutändan så trivs man med det man har. hah.
Jag behöver lite förändringar ibland. :P fast händer inte så mycket.

Snart ska jag till jobbet, vaknade faktiskt rätt pigg imorse. :) fick sms av Malin. :P
det var nog bara bra, för då fick jag 8 timmars sömn,
annars hade jag nog bara varit trött om jag hade vaknat lite senare.
Sen slutar man vid 8, då är det bara att gå hem, undra vad man ska äta då..

Igår vart jag SÅÅÅ hugnrig efter jobbet,
så vid halv 11 så drog jag och Niklas till McDonalds. haha.
Men ångrade lite efteråt, fick jätte ont i magen när jag gick och la mig,
vart nog lite för mycket. haha.

soo.. HAVE A NICE DAY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: