platax

helg, helg och helg

Kategori: Allmänt

Fast nu är helgen slut, eller börjar ta slut och det är dags att börja jobba igen imorgon. :)

FREDAG
Gick jag hem till pappa efter jobbet och träffade
Beth, Sami, Bimbim och Emma och dem. :D
Det var trevligt. Men var lite trött efter att ha jobbat så var ej kvar där för länge.
Så det var bara hem och sova.

LÖRDAG
Det var det dags för mustachfest, jag var lite trött och hängig, trodde nästan att jag var sjuk,
eller att jag var nära på för jag har känt mig hängig i några dagar.
Men gick ändå till Linnea. :D
Först var Linnea hos mig och vi käkade, sen så började jag fixa mig och hon gick hem
till sig och började fixa sig. Sen gick jag hem till henne.
Sen kom Jessica, sen Alle och sen kom Conny. :P Fler vart det inte.
Så vart en lugn fest. :D Senare skulle dem ut till Firial, men jag var ej intresserad
så jag gick hem och slappade. :P Så Niklas kom hem med McDonalds. haha.

SÖNDAG
Idag var det en ny dag, och mamma skulle firas, för hon fyllde igår. Grattis till henne! :D
Hon fick en blomma av mig. :D
Så idag har man moffat i sig massa kakor och bullar, även kaffe förstås. haha.
Jag höll i Alice mycket idag, hon var så söt och lugn. :)

Tog ett gruppfoto på alla barnen. :P Men det är svårt att fånga en bra,
men denna vart bäst. :) Samuel är inte med, för han var inte hos mamma idag.
Fast snart anses väl inte han som barn längre, han är ju tonåring. :)
Först är det Isabel, Emil, Elias, Tindra, Alice(i knät) och Emma. :D

Isabel, Emil, Elias, Tindra, Alice och Emma.


Snart är det dags för Bingo Lotto. haha. Håll tummarna för mig nu! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: