platax

helg - lördag

Kategori: Allmänt

Idag är det lördag, och jag vaknade vid 9 något idag. haha.
Helt av mig själv, det är inte alls ofta det händer.

Senare ska jag vara med Linnea. :)
Vet ej vad vi ska göra, men något hittar vi nog på.
Och Niklas jobbar idag och imorgon, jag som ville övningsköra.
Men det får väl bli i veckan istället.

Jag var på Poas igår och testkörde, Jag tyckte det gick rätt bra. :P
Körde på VÄGEN! och hade rätt bra kontroll med koppling tyckte jag iaf.
Så nu får vi se hur det kommer att gå hemma, hade svårt med den kopplingen.
Bokade in mig till POAS om 2 veckor igen, så kan vi se hur det har gått då,
om jag har hunnit lärt mig mycket. Får hoppas!


Just nu så tvättar jag kläder, och väntar på att dammsugaren ska ladda klart,
så att jag kan börja dammsuga, smulor lite varstans som stör en. ><


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: