platax

helgen var bra

Kategori: Allmänt

Ja, idag är det söndag och man har lite huvudvärk - drack några öl igår,
och sen hade jag så ont i tinningen och bakom örat. ><
Men jag tror fan att mitt öra Börjar släppa lite nu, tror jag kan höra lite nu.
Så det känns fett bra. :) Hoppas att det släpper helt snart,
så att det inte bara är något tillfälligt.. Man börjar ju tröttna på att ha lock i örat
i några dagar, har haft det sen i måndags/tisdags, minns ej riktigt..

Igår hade Jennifer och Lasse fest för att fira Jennifer. :)
Jag var osäker på om jag ville åka med, men sen hängde jag med iaf.
Och det ångrar jag inte. Det var riktigt trevligt.
Hade till och med öl med mig hem, så det vart ingen fylla, bara trevligt. :D

Igår så övningskörde jag med pappa, och det gick väl bra.
Behöver bara träna lite på växlingen. >< haha.
Men ska ta några körlektioner på bilskolan och sen kan man köra hemma.


Idag blir det Bingo lotto med Niklas. <3 Hoppas på STOR vinst idag. :D
det blir att vila Heeela dagen idag. Är helt trött. ><
Så ni får ha det så bra. Tjaaadå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: