platax

Myyyys

Kategori: Allmänt

Jaa, jag och Niklas ska mysa med smulpaj - äpple! MUUUUMS!
Var så länge sen man åt det, så när jag och Malin var och handlade så såg jag den, och köpte den. :D

Idag har jag och Niklas även käkat fläskfile med strips och Beasås, den kalla goda!
Niklas tyckte även också om den. :)

Imorgon ska jag städa och sen ska jag tvätta lite. Har mycket tvätt.
Ska handtvätta och sen har mamma tvättstuga, så ska få låna 1 maskin till lite handdukar och så. :)

Och på torsdag har jag tänkt att åka till stan, ska handla en present åt Malin,
hon har tjejkväll på fredag för att hon fyller på måndag,
då kan man ju inte komma tomhänt. hehe.
Har någorlunda koll på vad jag ska köpa, fast vet ej om den finns på stan,
då får jag kolla efter annat.
Men något hittar jag nog, jag har hört att jag är rätt bra på att hitta saker. :)


Jag ska även nu se till att byta design om jag hinner, Malin visade vart jag kunde hitta. Så får se om jag kan. xD


Nu tutar alarmklockan, så smulpajen ska ut nu, smaklig måltid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: