platax

öra för att höra

Kategori: Allmänt

Igår.. då var det bra för att då lossnade locket för örat. :D hörde mycket bättre.
Det var riktigt kul.

Men idag.. vaknade jag och kände att jag hade fått lock igen. :(
Så då är det bara att börja med dropparna igen, kanske var att man skulle
fortsätta med dropparna lite till? det var inte så att det stod bra
instruktioner på den, man vet typ inget.. bara att man ska ha i 2-4 droppar
i örat. sen inget mer. :/ jag kanske är trög, men jag tycker att det ska stå
lite mer om vad man ska göra. Men men.. ringer väl vårdcentralen imorgon
om det inte har blivit bättre.

Idag blir det att jobba. :P ska sitta i kassan från 17.30 - 20.00 (brukar vara så)
Bara jag inte får ont i örat som jag fick i lördags och igår kväll. det var ej kul.


mö


Har nog ej uppdaterat om att min syster Therese har fått barn. :) En Alice.
Så nu har jag blivit moster igen. xD
Ska väl hälsa på henne snart och då får jag ta lite bilder. ^^


blöö, dra sig nu. TJADÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: